Mathews Drenalin bue, ny transportkasse og skydeterning

Her kan man efterlyse buer, pile og andet og tilbyde sine egne ting i bytte eller til salg.
Besvar
witting

Indlæg af witting » 26. sep 2011, 13:21

Jeg vil desværre sælge min jagtbue (Compound) pga. manglende tid. Buen har ingen fejl eller mangler. Den har fået ny streng her i foråret og er blevet opdateret med følgende ekstra udstyr i 2011.

Buen har fået ny: Release, sigte og pilehylde. Købt hos Danage, kvittering haves. (1900 kr).

Jeg har købt 12 helt nye pile, husets pil samt armbeskytter, voks hos Buegrej. dk. Kvittering haves. (1165 kr).

Desuden har jeg indkøbt ny Plano Z transporttaske (600 kr) samt Rinehart 18-1 skydeterning (1325 kr).

Buen er super og meget velholdt og har været brugt på jagt. Kan kun anbefale modellen. Buen er købt hos Baldur!

Komplet salgspris 5500 kr.
VIGTIGT: MED BUE OG EKSTRA UDSTYR (SOMMER 2011) ER DER HER UDSTYR FOR KNAP 8500 KR!!

Synes derfor prisen er fair i forhold til buens gode stand og ekstraudstyret er af god kvalitet. Man får meget for pengene! Evt bud modtages dog også.

senbeserkern
Geografisk sted: Rønne

Indlæg af senbeserkern » 9. nov 2011, 12:05

hville lige høre vor meget treker den og vor langt er treklængden og hvor mange fps går den

Besvar