importering fra Amerika

Her kan man efterlyse buer, pile og andet og tilbyde sine egne ting i bytte eller til salg.
Besvar
frederikmadsen

importering fra Amerika

Indlæg af frederikmadsen » 25. dec 2011, 16:26

hej alle

jeg overvejer køb af ny langbue og har lagt mærke til at buer fra amerika er langt billigere! i mit tilfælde en Tomahawk diamond SS longbow fra butikken www.3riversarchery.com. er der nogen der har erfaring med køb af buer fra udlandet eller måske specifikt fra denne butik?
vil gerne være sikker før jeg begynder at bestille hjem.
og om i har nogen idé om hvad sådan noget koster at få fragtet hjem til DK.

tak alle

martinc

importering fra Amerika

Indlæg af martinc » 26. dec 2011, 09:34

Det nemmeste vil klart være og skrive en mail til dem og spørge om en ca fragt pris, det burde de ku gi nogenlunde ihvertfald, men hvis jeg skulle skyde ville jeg sige et par hundrede dollars.
Derudover skal du huske at varer købt udenfor EU får pålagt moms af det fulde beløb, plus et told gebyr, som vistnok er på nogle hundrede kroner, moms er den dyre på 25%.
Hvis du bare skal ha en billig bue, er jeg sikker på du kan finde lige så gode buer indenfor EU, men hvis du godt vil ha noget ekstra godt kan du sagtens finde det i Danmark eller EU osse.

Brugeravatar
switchback
Geografisk sted: Himmerland
Kontakt:

importering fra Amerika

Indlæg af switchback » 28. dec 2011, 17:02

Har selv købt en del direkte fra FALCO i Estland. De er uden moms og alt det andet og fragten er ca 30 euro.

Du kan få en tæskelækker FALCO bue for 2500,- incl forsendelse. Kig på deres hjemmeside, du kan designe din helt egen,

Pamhule forhandler en af deres buer til ca. samme pris. Ring og snak med john (tror jeg) Han skyder ikke så ringe med langbue, og kan give gode råd.

Men husk ikke at få en for kraftig.

Haller

Besvar