Beman MFX Classic

Stil spørgsmål, debater og få svar omkring det at lave pile.
Besvar
Brugeravatar
switchback
Geografisk sted: Himmerland
Kontakt:

Beman MFX Classic

Indlæg af switchback » 2. sep 2010, 16:14

Nogen der ved hvor man kan købe sådanne i spine 500 i dk til levering indenfor en overskuelig tid?

Lad mig slå fast, at tyske web-butikker ikke mere opfattes som en reel mulighed. Har bestilt, betalt og ventet i laaang tid på pilene uden at få svar på mail, fax, telefon og hvad jeg ellers har prøvet! Prøvet andre tyske, men vil helst ikke have dem i ordre for mange steder - sæt nu de leverede.......

Vil foretrække EU.

Haller

Duce
Geografisk sted: CPH

Indlæg af Duce » 10. sep 2010, 13:05

HER
Jeg har handlet med dem en del gange - den eneste ulempe er, at man skal betale forud til deres bankkonto, d.v.s. man kan ikke betale med VISA.
Hvis det er for besværligt at skrive til dem på engelsk/tysk, så ring til Gisela Todtenhöfer på 0049 36732 22253, så ordner hun det i en ruf.

Brugeravatar
switchback
Geografisk sted: Himmerland
Kontakt:

Fane farvning/ barredning

Indlæg af switchback » 3. okt 2010, 18:50

Langt om længe har jeg fået skafterne, Bemann Classic . Burde da bare ringe til DANAGE fra starten, så havde jeg dem i løbet af en uge (-:
Til gengæld har jeg nu 100 euro i Tyskland (Bogensportcentrum Dresden) på tilgodeseddel, og er en masse erfaringer rigere.

Skafterne skal 'pyntes' med 5" faner, men jeg har kun fået hvide faner. Kan man lave dem barred på hjemmebasis, f.eks. med bejse eller lignende. Det er kun den ene der skal farves lidt.

Gode forslag efterlyses. Mine øvrige pile er med 2 hvide og 1 rød, men kunne da godt tænke mig noget andet.

Haller

Besvar