FADB nye hjemmeside.

Fortæl historier, stil spørgsmål, giv tips og gode råd eller læg op til debat.
Besvar
Brugeravatar
R.lund.
Geografisk sted: N.sj

FADB nye hjemmeside.

Indlæg af R.lund. » 1. mar 2005, 11:09

Så er der ved at komme gang i FADB nye side.
http://SLETTET INDTIL WEBSTEDET ER FÆRDIGT/ (redigeret af Jon Jagd d. 2. marts 2005)
Mvh R.Lund.

Brugeravatar
JonJagd
Kontakt:

Indlæg af JonJagd » 2. mar 2005, 09:18

Hans Jensen, redaktør på for FADB har bedt om at vi venter med at reklamere for FADB's hjemmeside indtil den er helt færdig. Jeg har derfor slettet linket efter hans ønske.

Mvh Jon

ChristianRisom

Indlæg af ChristianRisom » 31. mar 2009, 19:09

Hej,

Er der nogen som ved hvad der sker med hjemmesiden?

Det lyder som om at der er noget på vej. Det virker bare en smule uprof. at de reklamere med en adresse i jagttegnsmaterialet som så ikke eksistere.

Har den været død siden 2005???

Brugeravatar
switchback
Geografisk sted: Himmerland
Kontakt:

Indlæg af switchback » 31. mar 2009, 22:41

Det er vist FADB i en nøddeskal, desværre. På den nuværende hjemmeside står bare en lakonisk hilsen "Mange tak for denne gang. Bestyrelsen for FADB arbejder på en ny løsning. Mvh Søren " Øh, intet nummer, mail eller andet. Det er uklart om det er foreningen eller hjemmesiden de arbejder på! Så, ja det er meget uprof, ubegribeligt uprof.

Om den har været død..Tja, er Holger Danske død.

Ifølge netop modtagne indkaldelse til generalforsamling, arbejdes der på en ny version.

ChristianRisom

Indlæg af ChristianRisom » 2. apr 2009, 00:16

Okay :o)

Mange tak for det hurtige svar. Var bare på jagt efter noget mere info på prøven specielt teoridelen.
Så vidt jeg husker var der et link derinde hvor man kunne tage "prøveprøver" hvis du forstår :)

Har lige bestilt skiver hjem til at øve på. Bliver spændende om jeg når at blive god nok til prøven!
Man høre jo alle steder om hvor svært det er at bestå den praktiske prøve. (Virker dog en anelse
overdrevent).

Igen tak for hjælpen... man bliver nok bare forvant, alt information kommer normalt så let til en.

Mvh

Chris

Remmy
Geografisk sted: Sydfyn

Indlæg af Remmy » 12. jun 2009, 17:24

Jeg sendte en tilmelding til FADB for 2 måneder siden, men har intet hørt fra dem :cry:

Deres hjemmeside er helt nede og ingen kan sige hvornår den er oppe og køre :cry:

Der er ingen muligheder for at tage en "prøve" prøve på den teoretiske del til prøven nogen steder :roll:

Jeg er helt ny bueskytte og skal til prøven til august og helt ærligt: Det er altså for ringe, efter min mening :x

Brugeravatar
JonJagd
Kontakt:

Indlæg af JonJagd » 26. jun 2009, 15:22

Hej Remmy

De er ved at genopbygge foreningen for tiden, og har til sidste generalforsamling vist fået at vide at det er vigtigere at satse på et medlemsblad end en hjemmeside. Men jeg håber da at du snart for svar.
Knæk og Bræk!

Jon Jagd

Remmy

Indlæg af Remmy » 29. jun 2009, 17:21

Hej Jon.

Jo, jeg har lige modtaget bladet Buejægeren. Godt blad - god læsning :D

Men vi mangler virkelig den hjemmeside...

Plus udvidet buejagten til då- og kronvildt også, men det er jo en helt anden historie :lol:

Remmy

Indlæg af Remmy » 14. jul 2009, 10:39

Så er FADB.DK i luften!!!!!

JUBIIIIII :D :D :D

npsonder
Geografisk sted: Trørød

Re: FADB nye hjemmeside.

Indlæg af npsonder » 9. sep 2009, 20:35

R.lund. skrev:Så er der ved at komme gang i FADB nye side.
http://SLETTET INDTIL WEBSTEDET ER FÆRDIGT/ (redigeret af Jon Jagd d. 2. marts 2005)
Mvh R.Lund.
Langt om længe fandt jeg den så, et helt andet sted end buejagt.dk som SNS henviser til, og den kan vel godt offentliggøres her nu;-)

Besvar