skydebane søges!

Fortæl historier, stil spørgsmål, giv tips og gode råd eller læg op til debat.
Besvar
Egholm

skydebane søges!

Indlæg af Egholm » 20. apr 2010, 18:36

så er jeg kommet til storbyen skal jeg da lige love for (Århus) men hvor dælen kan jeg finde et ordentligt sted at holde min skydning ved lige? derfor syntes jeg at jeg lige ville lægge et post herinde og efterlyse et sted, det behøver ikke være det dyreste og der skal helst ikke være de store krav og vigtigst af alt skal det ikke være bindende da jeg ikke har planer om at blive i området længere end til den 10 sep. jeg håber virkeligt at der er nogen der kan give mig et tip eller link til et fedt sted som byder alle skytter ind uanset hvad slags bue man nu måtte eje

håber at høre fra jer

Kristian Egholm (vikingen)

Timmy

skydebane søges!

Indlæg af Timmy » 20. apr 2010, 22:51

http://www.aarhusbueskyttelaug.dk

Hos os kan du skyde ude og inde i Århus og på vores 3d feltbane v. Mesing, Skanderborg.
Alle buetyper er velkommen, skyder selv m. langbue.

Hygge, Timmy

Egholm

skydebane søges!

Indlæg af Egholm » 21. apr 2010, 22:15

tak for tilbudet :) har været inde og kigge og det ser meget konkurence præget ud og det er jeg ikke interreseret i leder efter et sted jeg bare kan skyde uden at skulle samlignes eller leve op til nogen krav men kan da lige give det et forsøg :) hvornår er det? og kan man eventuelt låne udstyr har buer men desværre ingen pile endnu

Timmy

skydebane søges!

Indlæg af Timmy » 22. apr 2010, 15:34

Hej igen

Klubben har plads til alle niveauer, jeg er selv begyndt der i december.
Har mest været sammen med langbue afdelingen, hvor hygge venlig mobning er en del af det hele.
Låner selv bue af klubben, til mig egen ankommer.
Kig under Kontakt på hjemmesiden, og snak med en af den der er listet der de har styr på alle detaljerne.

hygge, Timmy

Besvar