Skydestop

Hvad er instinktiv skydning, hvordan fungerer det og hvordan bliver man præcis? Stil spørgsmål og få svar her.
Besvar
Jeppe Garly

Skydestop

Indlæg af Jeppe Garly » 3. dec 2004, 00:01

Hej
Jeg var på vikingemarked i hobro denne sommer. Der så jeg en bueskydningsbod. De havde et net til at stoppe deres pile med, når de ramt ved siden af. Jeg var ikke tæt på for at se hvad det var for noget, men det var ret effektivt. Pilene prellede af og faldt til jorden. Jeg synes at det lignede noget proffessionelt net , der var købt til formålet. Er der nogle der kan hjælpe mig med, hvad det kan have været, hvor man kan købe det, og eventuelt hvad det kan koste. Andre forslag til skydestop er også velkomne. Dog helst ikke en stabel "big baller" Da vi ikke kan få lov at sætte det op på grund af udsigten ( lang historie).

Jeg håber i kan hjælpe. Med venlig hilsen Jeppe garly.

Brugeravatar
JonJagd
Kontakt:

Indlæg af JonJagd » 3. dec 2004, 09:47

Hej Jeppe

Prøv at se det her indlæg:
http://www.bueogpil.dk/index.php?name=P ... hlight=net

Det er gamle fiskenet, som de får billigt. Man kan også købe professionelle net til bueskydning, men jeg ved ikke hvad de koster. Kan dog ikke forestille mig andet end at de koster det "blege" :roll: da de vist er lavet af kevlar el. lign. Derfor er de selvfølgelig også bedre, men fiskenettene er bestemt også brugbare.
Knæk og Bræk!

Jon Jagd

Jeppe Garly

Indlæg af Jeppe Garly » 3. dec 2004, 13:25

Tak for det. Så må jeg prøve at få fat i et tobis net.

Venlig hilsen jeppe Garly

Besvar