Stengedæmpere ?

Hvad er instinktiv skydning, hvordan fungerer det og hvordan bliver man præcis? Stil spørgsmål og få svar her.
Besvar
hotshot
Geografisk sted: Skuldevig

Stengedæmpere ?

Indlæg af hotshot » 5. sep 2009, 21:32

Den nye § om strengdæmperforbud på >langbuer< Til 3 D stævner vor er logigen henne ?? Skulle man kunne bruge dem som siktepunkt snyder man da kun sig selv.
Vi har ikke engang en klasse for Tradisionelle langbuer. efter engelsk Forbillede herhjemme FITA ER KUN FOR SKIVESKYTTER. Helst med hjælpemidler. Det er hvist på tide der bliver lavet et forbund for Tradisonelle skytter. :evil:
Og for folk der vil nyde naturen socialt samværd og Bueskydning.

Brugeravatar
JonJagd
Kontakt:

Stengedæmpere ?

Indlæg af JonJagd » 22. sep 2009, 17:38

Ja det er lidt irriterende, for ikke at sige meget irriterende. Jeg forsøger nu at tune min bue med meget små strengedæmpere, der er store nok til lige akkurat at dæmpe støjen på jagt men ikke så store, at buen skyder meget hurtigere uden og dermed kræver stærkere pile når jeg fjerner strengedæmperen til konkurrencer.
Knæk og Bræk!

Jon Jagd

Brugeravatar
JonJagd
Kontakt:

Stengedæmpere ?

Indlæg af JonJagd » 22. sep 2009, 17:38

Ja det er lidt irriterende, for ikke at sige meget irriterende. Jeg forsøger nu at tune min bue med meget små strengedæmpere, der er store nok til lige akkurat at dæmpe støjen på jagt men ikke så store, at buen skyder meget hurtigere uden og dermed kræver stærkere pile når jeg fjerner strengedæmperen til konkurrencer.
Knæk og Bræk!

Jon Jagd

Besvar