Odins stævne 2007

Her kan man sætte opslag op om alt der vedrører bueskydningsturneringer.
Besvar
Brugeravatar
SRN
Geografisk sted: Kbh

Odins stævne 2007

Indlæg af SRN » 19. maj 2007, 09:15

Så er der info om årets Odinsstævne :

http://www.buemagerlauget.dk/Aktivitete ... in2007.htm

Håber vi ses :D
Mvh

Steen

martinc

Indlæg af martinc » 19. maj 2007, 13:03

lyder rigtig spænende, desværre tror jeg ikke jeg kan deltage da jeg stort set ikke har trænet seriøst... desuden skal jeg flytte inden 1 juli, så er ikke engang sikker på jeg kunne komme over og bare kigge på, men hvis tiden er til det kommer jeg ihvertfald over som publikum.

MVH Martin

Brugeravatar
SRN
Geografisk sted: Kbh

Indlæg af SRN » 21. maj 2007, 10:01

Hej Martin,
bare rolig, det er for alle.

Jeg er bange for at mine første skud i år, bliver til stævnet :(

Så hvis du er der for at kigge, så tag bare buen med :wink:
Mvh

Steen

SløjdKarin
Geografisk sted: Majvænget 11, 6000 Kolding
Kontakt:

Indlæg af SløjdKarin » 23. maj 2007, 19:51

Alle mand af hus!
Det Fynske Buemager Laug holder for niende gang sit traditionsrige Odinstævne i weekenden 9. og 10 juni.
Stævnet er en god lejlighed til at prøve langbuen af i almindelig skiveskydning, cloutskydning og Palnatokeskydning. Ud over spændende skydning kan du møde arbejdende værksteder, hyggeligt samvær med ’kolleger’ og en hyggelig grillaften, som kan rundes af med overnatning i telt på pladsen – og jo, der er adgang til moderne toiletter.
Konkurrencen afvikles i to klasser: træbuer og glasfiberbuer (og andre kunststoflminerede buer). Som noget nyt skal der i år skydes finale om Odins Øje – den meget prestigefyldte – og måske Danmarks fornemmeste - pris til konkurrencens bedste skytte.
Tilmelding kan ske til oldermand Per Thyssen på telefon 6615 5799 eller 2213 6613 – eller på mail oldermand@buemagerlauget.dk
Vil du vide mere, er det en god idé at besøge Det Fynske Buemager Laugs hjemmeside: http://www.buemagerlauget.dk/ hvor du kan finde mange nyttige oplysninger om stævnet.

På gensyn i Odense!
Mange hilsner
Karin

martinc

Indlæg af martinc » 23. maj 2007, 21:13

karin....
hvad med de billeder af din bambus-gulvbræt bue?
jeg har selv fået mig et par gulvbrædder, og ku godt tænke mig og vide hvad du synes om at bruge det, som bug eller ryg laminat.

MVH Martin

Thyssen
Geografisk sted: Ellinge

Indlæg af Thyssen » 31. maj 2007, 13:10

Hej

På forsiden af "bueogpil.dk" har vi i Det Fynske Buemager Laug fået lagt en artikel op om Odinstævnet.

Alle der skyder med langbuer og barbuer er velkomne til at deltage i stævnet.

Vi i DFBL håber på at kunne lokke lidt flere fra Sjælland herover. Jyderne og fynboerne plejer at være i stort overtal.

Se artiklen her: http://www.bueogpil.dk/index.php?name=N ... cle&sid=70

Med venlig hilsen
Per Thyssen
Oldermand i Det Fynske Buemager Laug

Gunnar

Odinstævne 2007

Indlæg af Gunnar » 2. jun 2007, 12:12

Odins Øje er færdigpoleret. En bjergkrystal slebet i mønstret "Portuguise Cut" med 177 facetter. Med en vægt på 254 carat er det, det største odinsnøje indtil dato.
En juvel som er værd at kæmpe for - og husk: Du skal bare være 1 point foran de andre, så er øjet dit!!!

PS.
Gunnar's Værksted udstiller på stævnet om lørdagen fra kl 12 til 17.
Jeg sælger Osage Orange udskårne lameller, ziehklinger, ziehklingehøvle, alm. høvle, 1 brugt snittebænk m.m. Vi ses, Gunnar

Gunnar

Re: Odinstævne 2007

Indlæg af Gunnar » 11. jun 2007, 21:25

[quote="Gunnar"]Odins Øje er færdigpoleret. En bjergkrystal slebet i mønstret "Portuguise Cut" med 177 facetter. Med en vægt på 254 carat er det, det største odinsnøje indtil dato.
En juvel som er værd at kæmpe for - og husk: Du skal bare være 1 point foran de andre, så er øjet dit!!!

Besvar