VM i 3D i Ungarn

Her kan man sætte opslag op om alt der vedrører bueskydningsturneringer.
Besvar
Brugeravatar
JonJagd
Kontakt:

VM i 3D i Ungarn

Indlæg af JonJagd » 8. jun 2007, 10:14

Hej alle

Hermed en Hilsen fra VM i Ungarn. Foerste dag er overstaaet og der er sket det fantastiske, at Rasmus Skjoldman er blandt de 16 langbueskytter, der er gaaet videre til naeste runde, saa Danmark er repraesenteret i naeste eliminiationsrunde. I gaar torsdag startede vi kl 09.00 paa den foerste runde a 24 maal og efter denne runde var der ikke nogen af os der laa blandt de 16 bedste i langbueklassen. Runden havde vaeret udfordrende og typen af 3D maal er ikke nogen vi har skudt paa foer, saa personligt havde jeg en tendens til at undervurdere afstanden og skyde lavt.

I naeste runde lagde vi os i selen og skoed alle sammen vaesentlig bedre. Det var dog kun Rasmus, der var i stand til at forbedre det tilstraekkeligt til at skyde sig op paa en 16ende plads, saa om en time skal Rasmus sammen med 15 andre langbueskytter ud og skyde naeste runde paa 12 maal. Herfra gaar 8 skytter videre til semifinalen, saa vi er alle meget spaendte.

Resultaterne skulle allerede kunne ses under Resultater her:
http://www.fita3d.hu/
Jeg har dog ikke vaeret i stand til at tjekke det fra den computer jeg sidder ved nu.
Knæk og Bræk!

Jon Jagd

Besvar